zondag 7 september 2014

Blokziel

Gisteren bezocht ik samen met een bewoner voor de 2de keer in een week tijd het Overijsselse plaatsje 'Blokzijl'. De heen reis bestond uit 1,5 uur achter op een Tomos brommertje zitten met een paar pauzes onderweg. Wat natuurlijk heel gezellig is, ondanks de rugpijn en stijve benen die het veroorzaakt.

Voor dat we weer naar huis gingen, konden we het niet laten om nog even een kleine wandeling door het dorpje om zo gelijk een aantal foto's te kunnen maken.








Mocht je nog niet genoeg hebben aan de foto's in dit bericht, 
dan nodig ik je bij deze uit om mijn EyeEm account te bezoeken. 


Oh, op de weg terug zei mijn metgezel ineens dat ik binnenkort ook maar is moet leren brommer rijden, voor als men niet in staat is om zelf te rijden... Grapje.. Hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten