vrijdag 12 september 2014

Wie ben ik?

Begin ik een nieuwe blog en vergeet ik helemaal mezelf even voor te stellen..

Komt-ie-dan-hé!

Mijn naam is Rolanda. Ben een jongedame van 26 lentes jong die samen met haar 2 lieve poezenbeestjes Soren & Nym in een appartementje in een Begeleid/Beschermde Woonvorm woont. Met als doel om ooit (later als ik groot ben) op mijn eigen benen te gaan staan.

Qua muziek en films hou ik van alles en nog wat. Graag maak ik in mijn vrije tijd (die ik heel veel heb) foto's , kijk ik graag naar mijn favoriete series of lees ik een leuk boek. Sinds kort ben ik (weer) begonnen met rijlessen.

Op de donderdag middag werk ik als Redactrice bij een dagbesteding. Samen met mijn collega's maken we een foldertje waar in nieuwtjes staan, wat er allemaal te doen is en zo af en toe ook een verslagje over een uitje of een (nieuwe) medewerker.

Binnenkort ga ik een maatschappelijke stage volgen bij een Vormgever. Het bedrijf bood me een jaar geleden de plek al aan maar door omstandigheden kon ik helaas nog niet beginnen. Heb er erg veel zin in.

Wil je verder nog iets weten? Vraag maar raak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten