maandag 15 september 2014

Zonneschijn Blogger Award

Door Dennis (www.messenoire.nl) ben ik genomineerd voor de Sunshine Blogger Award. Wat betekent dat ik 7 feitjes over mezelf mag vertellen.

1. Ik ben geboren met een aangeboren hartafwijking 'Tetralogie van Fallot'
2. Een vriendin heeft mij een aantal jaar geleden uit huis gehaald.
3. Vervolgens heb ik bij een vrouw gewoond die thuis loze jongeren opvangt en daarna heb een aantal maanden in een zwerf jongeren opvang door gebracht.
4. Op de basis school en middelbare school voelde ik me er nooit bij horen. Gelukkig veranderde dat op het MBO.
5. Ik heb een Emotie Regulatie Cursus gevolgd en een jaar lang therapie speciaal voor Adolescenten (Jongeren tussen de 18/23). (Het heeft niet geholpen. Ik ben nog steeds prettig gestoord. ;))
6. Ik heb geen sterke band met mijn ouders en broertje. Wel met mijn katten. Die alles voor me zijn.
7. ---

Hierbij nomineer ik Emmy van zonenmaan.net om hetzelfde te doen. (Volgens mij moet ik er nog 6 nomineren, maar ik ken niet zoveel bloggers.)

3 opmerkingen: