maandag 24 november 2014

Girls were born knowing how destructive the truth could be. They learned to hold it in, tamp it down, like gunpowder in an old fashioned gun. Then it exploded in your face on a November day in the rain.

November 2014 is over enkele dagen voorbij en ik kan je zeggen dat het voor mij best wel een super maand was. Het begon al op de 1ste met de Global EyeEm Meeting in Groningen met o.a. D & L. Vervolgens had ik het concert van mijn leven op de 7de 'Linkin Park', slaagde ik na een weekend hard leren op de 17de voor mijn auto theorie examen en begon ik 4 jaar daar voor aan mijn 'tweede' leven. Tot slot begon ik de 21ste (afgelopen vrijdag) aan mijn maatschappelijke stage bij een vormgever in Groningen.

Nu ben ik moe, witjes en verkouden. Moe, omdat het allemaal bij elkaar een beetje te veel van het goede was. Daardoor waarschijnlijk witjes en verkouden, omdat mijn weerstand dan minder is...

Ergens vind ik het heel irritant, omdat mijn operatie nu 10 maanden geleden is en ik daarom vind dat ik meer aan zou moeten kunnen. Ik sport/beweeg meer, rook niet en nog heb ik vaak moeite met een trap op lopen, gaap ik veel en ben ik snel moe. Gewoon niet leuk.

Verder voel ik me overigens lichamelijk/geestelijk prima hoor. Vraag gewoon in maart even aan mijn cardioloog of het normaal is. Haar antwoord zal waarschijnlijk beginnen met 'u heeft een hele zware operatie gehad...'

Ja, ja, ja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten