zondag 7 december 2014

Come on, come on and let me in. The bruises on your thighs like my fingerprints.


Tijd voor een update met een leuk muziekje. Athans, ik vind het nummer Centuries van Fall Out Boy wel een lekker nummer.

Inmiddels ben ik weer een soort van hersteld van mijn moe- en verkoudheid en ben ik ook bezig met het op pakken van mijn sport schema, die ik een beetje door de drukte van de afgelopen weken, vergeten was. Moet zeggen dat ik het echt wel kon merken dat mijn conditie wat achter uit is gegaan, mijn benen voelde vet zwaar aan op de cross-fit. Desalniettemin, ben ik gewoon door gegaan. Waardoor het weer heerlijk rustig in mijn hoofd werd en ik weer zin kreeg in actief zijn.
Wou ook graag een aantal lichtjes meppen op de makoto (raar apparaat die hier tijdelijk staat) maar helaas kreeg ik hem niet aan, zelfs niet met hulp van de begeleiding. Agh ja, volgende keer beter!

Zoals je ziet heb ik ook maar weer Acria Corda een nieuwe lay-out gegeven. Ben er best wel tevreden over. Om een of andere reden kon ik de titel maar niet krijgen zoals ik wou, dus besloot ik daarom gewoon geen titel boven mijn blog te doen. En voila, much better! Vind je ook niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten