dinsdag 6 januari 2015

I wanna hold your heart in both hands.


Wauw, 2014 is al weer bijna een week voorbij. Het jaar waar in ik o.a. mijn 4de open hart operatie onder ging. We (ik en mijn lieve hartklep) zijn al weer bijna 1 jaar samen! <3, gestopt ben met roken -APPLAUS!- besloot dat zodra ik genoeg punten heb, ik 'echt' op mezelf ga wonen. Als ik hier blijf wonen, dan ga ik op een gegeven moment vast zitten en dat wil ik niet!, Linkin Park voor het eerst in mijn leven zag optreden (onvergetelijk) en waar in ik begon met rijlessen. Er zijn vast nog wel meer leuke dingen gebeurd, maar die kan ik nu even niet bedenken.

Donderdag is dan eindelijk mijn TTT die ik nu zie als een soort Proef Examen, het mag dan wel geen examen zijn, toch heb ik de afgelopen dag al vol zenuwen ervoor gezeten. Ben heel erg bang dat de examinator vind dat ik nog heel veel lessen moet enzo. Iets wat voor een paar beroerde nachten heeft gezorgd. Gelukkig werd het (de stress) vandaag na mijn rijles wat minder, waardoor ik me gelukkig weer een stuk beter voel. Meneer de rijinstricteur vertelde vrolijk dat als ik het goed doe, ik mijn rij examen mag aan vragen. Iets waar ik best wel tegen op kijk.. Vooral omdat het niet mijn eerste keer is.. Weet dat niet slagen niet het ergste is wat er kan gebeuren (eigenlijk wel!) maar toch..

Ben het jaar goed begonnen met nog meer bewegen (note: dit is geen goede voornemen). Heb gister zelfs (na van de begeleiding toestemming te moeten hebben gevraagd aan mijn cardioloog) mijn eerste hard loop schoenen gekocht.. Vrijdag ga ik samen met een medebewoonster beginnen. Ben erg benieuwd hoe ik het ga doen. Hehe.

2015, bring it on!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten