woensdag 5 november 2014

You must look beyond!

In het paas weekend na mijn 25ste verjaardag (vorig jaar) bezocht ik een weekend lang, in mijn eentje (nou oké het was een busreis dus ik was niet helemaal alleen) Londen. Iets wat ik nooit zal vergeten en tot de dag van vandaag nog regelmatig aan terug denk. Omdat mijn katten nu naar een pension moeten gaan als ik op vakantie wil (want ze mogen hier niet blijven) zal het me voorlopig niet lukken om weer een paar dagen weg te gaan.

Wel is het mogelijk om op een dagtocht te gaan en vandaag kwam ik gewoon een paar hele leuke tegen. Waaronder met als bestemming Londen en Parijs. Iets wat ik gewoon moet en ga doen dus, nu het nog kan! Terwijl ik wacht op de bevestiging van een mede bewoonster of ze mee gaat naar Parijs, ben ik nog op zoek naar leuk gezelschap om met me mee te gaan naar Londen. Maar ik denk dat ik vast wel iemand zal vinden.

In de tussen tijd ben ik bezig met het organiseren van een uitje voor mijzelf en mijn medebewoners/ Het is de bedoeling om met een groepje de kerstmarkt te bezoeken in Oberhausen. Als er maar een paar mee gaan, zal ik al heel blij zijn. Gelijke tijd is dit ook een testje voor mezelf om te zien hoe zelfstandig ik wel niet ben. Ga dus ook zoveel mogelijk zelf regelen! (Ik roggel het wiel jao.)

Rijlessen gaat lekker. Linkin Park is nog maar 2 nachten bij me vandaan. Mijn eerste werk/stagedag komt steeds dichter bij.

Kortom, living the good life. (While I still can!)

2 opmerkingen:

  1. Cool! Zag de foto's voorbij komen. Mooi! Wij hebben London ook in de planning staan. Straks als ik dat werk heb... :D

    BeantwoordenVerwijderen