woensdag 29 oktober 2014

The Bug Catcher

Zo nu en dan kom ik gewoon zo'n mooi klein beestje tegen die ik gewoon op de foto moet zetten. Vaak door een van mijn katten die mij een 'cadeautje' komt brengen. Of een van mijn medebewoners komt iets tegen en belt me op met de vraag of ik er foto's van wil maken. Agh ja.. Waarom ook niet? Zo krijg ik steeds meer ervaring. Dat is altijd fijn!

Lieveheerstbeestje.
Met dank aan een bewoonster.



Groene Libelle

Dankjewel Nym!



Vlinder
Orchideeën Hoeve Luttelgeest



Rode Libelle
Dankzij Soren


Vlinder
Orchideeën Hoeve Luttelegeest



Sprinkhaan
Nog een cadeautje van Nym




Kruis Spin

Bij vriend van bewoner in de tuin. 
Hij heeft ook een volière vol met 
parkietjes ook die mochten kennis 
maken met mijn camera.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten