maandag 27 oktober 2014

Home is where my cats are.

Gisteren heb ik eindelijk een soort van besloten dat zodra ik in het bezit ben van mijn rijbewijs, ga reageren op huisjes in de buurt. Tot het zover is ga ik maar eens uit zoeken wat ik allemaal nodig heb om zo'n huisje te kunnen hebben. Moet natuurlijk de huur kunnen betalen, gas/water/licht en andere vaste lasten.

Graag wil ik straks een eengezinswoning. Om een of andere reden trekt het me gewoon heel erg. (Last van nesteldrang? Misschien..) Wil er namelijk ook wel op voor uit gaan als ik hier weg ga. (Dus niet kleiner gaan wonen) Mijn katten zullen dan ook meer beweeg ruimte hebben, en dat is natuurlijk heel fijn.

Qua meubels heb ik alles bijna wel. Heb alleen nog een koelkast, wasmachine (die ik hier heb huur ik en mag ik helaas niet meenemen.) en een nieuwe kledingkast nodig. (echt dat ding wat ik nu heb gaat niet mee!) Ook zou ik graag nog andere dingetjes willen zoals bijvoorbeeld een oven. Maar dat kan wachten.

Ook heb ik gister met mijn assistent begeleidster al wat dingen doorgenomen. Ben al aardig zelfstandig, maar toch zijn er nog een paar dingen waar ik aan moet werken. Bijvoorbeeld leren mijn medicatie tijdig in te nemen. Zal ik niet meer constant iemand hebben waar ik bij terecht kan. Morgen zal ik mijn persoonlijk begeleidster op de hoogte brengen.

Ergens is het idee ook wel best eng. Zo'n kleine jongedame, alleen met haar katten in zo'n groot huisje. Straks breekt er iemand bij me in! Brr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten