donderdag 18 september 2014

"Don't do what you want. Do what you don't want. Do what you're trained not to want. Do the things that scare you the most."

Een lijstje van 5 dingen die ik nog heel graag zou willen doen dit jaar en met jullie wil delen.

1. Rijbewijs halen (Mee bezig)
2. Vuurtoren zien en op de foto zetten. (13 okt op Schiermonnikoog)
3. Dagje Primark, liefst in Essen.
4. Het liefst wil ik weer 60 wegen, maar eigenlijk mag ik niet zeuren want ik ben niet 'te zwaar' (Mee bezig)
5. Kerstmarkt bezoeken in Duitsland. (Ooit in Oberhausen geweest, echt leuk!)

Nu is mijn vraag, welke 5 dingen zouden jullie nog willen doen dit jaar?

2 opmerkingen:

  1. Schier! Veel plezier daar alvast. Is voor mij mijn tweede thuis.En de kerstmarkt in Leer of Essen is ook een aanrader om eens heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Primark in Essen is echt geweldig! Wel echt ontzettend groot maar zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen