vrijdag 19 september 2014

Just for the record, the weather today is calm and sunny, but the air is full of bullshit.

In mijn vorige blogje vertelde ik jullie wat ik graag dit jaar nog zou willen doen. Iets waar door ik ging denken aan waar ik nou eigenlijk trots op ben. Als een soort van 'counting my blessings' volgen nu de eerste 5 die in mij op zijn gekomen. Want zo nu en dan stil staan al het goede wat je wel hebt berijkt, is gezond.

1. Gestopt met roken.
Sinds 27 januari dit jaar ben ik gestopt met roken. Achteraf viel het afkicken enzo best wel mee!

2. 4de Open Hart Operatie
28 Januari ging in voor de 4de keer in mijn leven onder het mes. Net als de 3 keren daarvoor ben ik er weer goed uitgekomen. Het herstel was dit keer wel wat pittiger (meer pijn enzo, soms als ik teveel heb gedaan krijg ik nog steeds zo'n raar gevoel bij mijn borst/ribben) maar dat heeft me eigenlijk alleen maar sterker gemaakt.

3. Meer genieten.
Omdat het tegenwoordig zoveel beter met me gaat slaag ik er in om meer van mijn leven te genieten. Iets waar ik best wel trots op ben. Ondanks dat ik nog steeds zo af en toe een 'emotional rollercoaster' ben.

4. Rijlessen
Een maand geleden ben ik na 6 jaar weer begonnen met rijlessen. Moest er natuurlijk even voor sparen maar ik ben heel blij dat ik toch maar weer begonnen ben. Dan kan ik straks lekker nog meer zelf doen en nog wat minder afhankelijk zijn.

5. Soren & Nym
Kan het niet vaak genoeg zeggen, maar jeetje wat hou ik veel van ze zeg! Haha.






1 opmerking:

  1. Kort lijstje met mooie feitjes. Keep it up! Snel weer zo'n lijstje plaatsen en dan kun je zien hoe positief je in het leven kan staan.

    BeantwoordenVerwijderen